BMW Borås

Uppstigning 05.45 och ombedd att vara färdig för avfärd 06.45. Fast säger Bosse så måste man vara klar senast 06.35....
Mycket riktigt, vi åkte iväg mot Borås strax efter halv sju. Bosse hade bokat en tid för service där på BMW-center. 
När vi hade lämnat in bilen hade vi fyra timmar att fördriva. 
Som tur var sken solen även om det blåste lite, så vi (jag) bestämde oss för att ta en promenad. 
Det låg ett sommarstugeområde i närheten så vi gick däråt. En fin skogsväg ledde ner till Viaredssjön. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi drack förmiddagskaffe på Biltema. Där kunde vi sitta ute i solen, det var riktigt skönt. 
(null)

Vi hann med en korv också innan vi gick tillbaka mot BMW. Där satt vi sen och väntade ett tag till, klockan tolv var bilen klar. 
(null)

Vi körde hemåt igen och bestämde oss för att hinna med ett snabbesök hos homeopaten och köpa med mat hem. 
Bosse känner "min" homeopat och brukar få köpa mina mediciner lite billigare (!) så han gick in och fixade dom. 
(null)

Tack & lov. Nu överlever min mage sommaren också! 
Vi hade tänkt köpa med mat från MrRice hem men dom hade stängt nu pga Corona. Vi åkte till Anna-Lisas istället och då det bara var en gäst till i restaurangen satte vi oss där och åt. Jag åt "havets Wallenbergare", det var riktigt gott. 
(null)

S red Sigge och jag gick långa skogsrundan. 
(null)

Sen gick vi båda två lilla rundan med Tosse. 
(null)

(null)

(null)

Han är jättesnäll och duktig ute i skogen "lille" Tosse. 
Tim och Amanda kom på kvällen, dom bor i uthuset för säkerhets skull. 
Det blir tidig uppstigning imorgon med. Jag ska vara hos tandläkaren 08.10. 
Kram och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0