En fråga har fått svar

Idag har det inte hänt så mycket. 
Både Stephie och jag red Sigge. S red först och sen var det min tur.
Det kändes inte bra alls idag så jag hoppade av efter en liten stund. 
Vädret har varit omväxlande idag med. Regn, hagel, blåst och lite sol. 
Bosse åkte till pizzerian och köpte varsin kebabtallrik. Ingen av oss kände för att laga mat. 
Sen blir man ju så mätt att man inte orkar resa sig på en lång stund. Jag pärlade lite och tog en power nap innan jag ryckte upp mig och gick ut på en promenad. 
Himlen var så fin ikväll,solen och molnen bildade ett fint mönster. 
(null)

Igårkväll hittade Stephie äntligen svaret på en fråga som Tim ställde till mig när han var liten. 
Det var en gång när jag skulle iväg på något och Tim undrade hur länge jag skulle vara borta. 
- Jag kommer snart, sa jag. 
- Vilket är längst snart eller strax?frågade han. 
- Snart är lite längre än strax, svarade jag 
-Men hur många straxar går det på en       snart? undrade lille Tim då. 
För jag brukade för det mesta säga att jag kommer strax, så det hade han någon aning om hur länge det var. 
Här har vi svaret: 
(null)

Äntligen! 
Nu vet vi! 
Dags att sova för imorgon ringer väckarklockan tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0