Grillkväll

Jag sov ganska länge imorse. Gick ut i stallet strax före åtta. 
Bosse åkte till Kjell på förmiddagen så jag bestämde mig för att köpa med fika & åka till Stephie i lägenheten. 
(null)

Hon blev glad att få sällskap en stund. När jag kom hem var det soligt och varmt så jag la mig på en solsäng i bikini en timme. 
Jag gjorde lite nytta sen och klippte gräs. Vi har ju automowern men behöver klippa lilla gräsmattan framför stallet och gräset "utanför" tomten. 
Med tanke på det fina vädret tänkte jag att vi kunde grilla ikväll. 
Jag kollade snabbt med Tim om han skulle bli sen hem. Han ville grilla så jag la köttet i marinad innan jag gick ut i stallet. 
Stephie var hurtig och sprang hit efter jobbet. Tosse fick vila idag men Sigge fick gå i ridhuset, Stephie red. 
(null)

(null)
Han är fin vår Siggehäst. Men det är väldigt mycket häst att rida 😅
Vi hade en mysig kväll på uteplatsen sen. Daniel kom också & vi grillade både fläskfilé och fläskytterfilé. 
(null)

(null)

Nu är det dags att säga godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0