Klantigt

Det blev inte så mycket sömn inatt. Min ena axel krånglar, jag vet inte hur länge jag har haft ont i den. Den blir aldrig bättre. Periodvis äter jag Ipren, Alvedon och smörjer med voltaren. 
Häromdagen var jag i affären och skulle köpa glass till extrapris. Såna där flerpack från GB-glass. Ett paket låg väldigt långt in i frysboxen så jag fick luta mig långt fram. 
Jag låg liksom på främre kanten och rätt vad det var small det till i revbenen... Inte skönt men det släppte ganska fort. 
Nu känns det desto mer... Har ont både på dagen och natten. Så klantigt!! 
På förmiddagen satt jag med bokföringen en stund. Vi ska avsluta det ena bolaget så det är lite pyssel med det. 
Stephie red Sigge och jag gick med i skogen. 
(null)

(null)
Vi har linan med ute för Sigge är ju rädd för kossorna så då behöver vi en "säkerhetslina"
(null)

Tosse fick åka lite transport idag igen. Sen fick dom gå och äta lite gräs ett tag. 
Jag förberedde lite mat och lät fläskkotletter puttra på spisen medan Stephie och jag tog en promenad. 
(null)

Det mörknade ute och mullrade av åska en bit bort när vi skulle äta så jag tände några ljus. 
Soffhäng och (dålig) tv på kvällen. 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0