Kylslagen fredag

Det är den femtonde Maj men ibland känns det som höst. Jag tar på mig fleece och vinterjacka när jag går ut. 
Vill gärna ha varmare väder nu! 
Idag har det blåst riktigt kallt igen och regnat lite. Solen har tittat fram ibland med men den värmer inget vidare tyvärr. 
Efter frukosten tog jag en löprunda. 
(null)

(null)

(null)

Bosse var och hämtade förardörren till Volvon (som varit på lack) och tittade till sitt flygplan. 
Jag hann dammsuga också innan han kom hem. 
Han var inte på bästa humör.. Ett säte i hans flygplan har blivit förstört... på grund av andra personers slarv.  Kostnad; 15 000:-  
Inte roligt alls. 
När han kom hem skulle vi montera på dörren på Volvon. Bosse öppnade porten till verkstaden och den blåste upp och knäckte en lampa som sitter där på väggen. 
Humöret blev ännu kyligare kan man säga! 
Att sätta tillbaka dörren på bilen gick bra i alla fall. 
Stephie kom redan vid tre och vi tog ut Sigge i skogen igen. I hopp om att träffa på korna igen, men dom lyste med sin frånvaro idag tyvärr. 
Tim och Amanda tittade förbi när dom hade slutat jobbet. 
Vi tog en kylig fika på uteplatsen innan dom åkte "hem" till Borås. Dom, framförallt Tim träffar ju mycket folk på jobbet så vi försöker umgås utomhus med lagom avstånd. 
Fredagen avslutades med tacos och Let’s Dance. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0