Lugn dag

Idag har det inte hänt så mycket. 
Jag frostade av frysen i uthuset på förmiddagen. Det tog en stund för det var ordentligt med is i den. 
Det är lätt att glömma bort den frysen i och med att vi inte använder köket därute på vintrarna. 
(null)
Nu är det klart i alla fall. 
Jag har dammsugit huset och pärlat lite. Det är inte alls mycket kvar på tavlan nu, måste ta mig i kragen och göra klart den!
När S kom på eftermiddagen tog vi ut Sigge på en skogstur. 
Tosse fick träna på att stå stilla i transporten igen. Vi körde även en liten sväng idag. 
På kvällen gjorde jag pastan med laxröra och drack ett halvt glas vin till. Gott men nu är jag lite för mätt för att kunna sova... 
Ska titta på resultatet av Let’s Dance först och sen får jag väl lyssna på min ljudbok tills jag somnar. 
Just nu lyssnar jag på Christian Unges "Ett litet korn av sanning"
Jag gillar den, jag har avbrutit tre böcker innan denna. En på grund av (enligt mig) dålig uppläsare och två var helt enkelt jättetråkiga. Smaken är olika och det är ju tur. 
En ny bok av Sofie Sarenbrant släpps på måndag, den vill jag gärna lyssna på. 
Slut för idag. See you tomorrow. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0