Promenader och målning

Jag fick börja dagen med att bota huvudvärken. Två Alvedon och en Treo senare kändes det lite bättre. 
Bosse åkte ett ärende på förmiddagen då passade jag på att ta en promenad. Jag gick på lite nya stigar i skogarna runt om här. Det finns så många fina ställen, solen sken och fåglarna kvittrade. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

Bosse var hemma när jag kom tillbaka och hade fått besök. Vi tog en fika ute, skönt när vädret tillåter det. 
Sen bytte vi om till målarkläder och målade klart nedersidan på gaveln. 
(null)

Skönt med allt som blir klart. 
Vi åt spagetti med köttfärssås och passade på att göra en matlåda till Tim också. Han hämtade den efter jobbet. 
Sigge fick gå i skogen, jag gick och Stephie red. Nästan tretton kilometer har jag gått idag. 
Tosse reds i ridhuset. Idag var det dags att galoppera! Det gick bra! Men det är inte helt lätt för honom att hålla ordning på sina långa ben. 
Har tagit några fartfyllda bilder från filmen igen. 
(null)

(null)

Lite trav med. 
(null)

(null)

Vi hade en lugn kväll, vi gjorde toast som vi åt vid tv:n.  
Nu ska jag försöka sova och hoppas slippa vakna med huvudvärk. 
Lycka till. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0