Röj

Stephie och jag har länge sagt att vi måste röja i sadelkammaren. 
Idag satte vi igång. Det är välbehövligt!
(null)

(null)

Vi glömde att ta en "före" bild men de här är undertiden bilder. 
Vi har sparat på alldeles för mycket grejer, eller vi... det är nog jag... 
Vi hann inte klart på långa vägar men nu är det påbörjat i alla fall. 
(null)
Efter dagens röj. 
Vi gick in och tog en fika och värmde oss lite innan vi gick ut och red. 
Stephie red Sigge och jag gick med Tosse i ridhuset under tiden. 
Sen hade vi en liten gosstund Sigge och jag. Han njöt av huvudkli och massage. 
(null)

(null)

(null)
             ❤️❤️❤️
Det blev sen lunch/middag idag. Vid sex var fläskfilén med bakpotatis klar. 
(null)

Att inte äta mat på hela dagen gör att man säckar helt när man sen får mat i magen. Så det blev soffhäng resten av kvällen. 
Det har varit kallt idag med. Lite regn, lite sol och mycket blåst. 
Dags för en chokladbit innan kvällsfodringen. 
Sleep tight. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0