Ryforsleden

Efter dom vanliga morgonbestyren tog jag bilen och körde mot Mullsjö och Ryfors. 
Jag hade två tankar med det. 
Jag älskar liljekonvaljer och det finns hur mycket som helst däruppe. 
Sen har jag bestämt mig för att gå eller springa på en massa olika vandringsleder runtom här i sommar. 
Idag blev det Ryforsleden. Den är 6,3 km lång och går i vacker omväxlande natur runt Stråken och Ryfors golfklubb. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite komiskt att läsa att detta var/är en av Sveriges vackraste broar! 
Jag måste säga att jag försökte vara så lätt på foten som möjligt & var glad att jag inte väger mer än jag gör.     Bron kändes allt annat än stabil! Bara tanken på att sätta sig på bänken mitt på.... lutar man sig bakåt då får man sig nog ett ofrivilligt dopp!
(null)

(null)

(null)

Jag åkte förbi Ica sen och handlade lite. Jag köpte ett par blommor till urnorna på uteplatsen med. 
(null)

Det blev skinksnitzel med färskpotatis till middag. 
(null)

Jag red Sigge i ridhuset på kvällen.   Han gick ganska bra, lyssnade faktiskt på mig. Tydligen blev han väldigt trött efteråt. Haha 
(null)

Stephie var iväg och besiktigade bilen plus handlade lite så hon kom inte hit idag. Jag borstade Tosse med och pysslade lite med honom. 
Nu är det bara kvällsfodringen kvar. Sen är det sovdags. 
Good Night 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0