Söndag

Idag har jag inte åstadkommit mycket. Det känns inte så bra att jag har "slösat" bort en dag på ingenting. 
Fast hästarna, städning, matlagning och bokföring har jag klarat av. 
Tim och Amanda var på lägenhetsvisning vid tolv och kom hit och käkade sen. Vi åt spagetti med köttfärssås. 
Klockan tre hade Tim egen visning av en lägenhet. Det blir en hel del helgjobb som mäklare! 
Bosse och jag gick en sväng på eftermiddagen.  Vädret har varit ostadigt idag, men vi lyckades undvika regnet i alla fall. 
(null)

(null)

Jag har gått flitigt denna veckan såg jag i Hälsa-appen. 
(null)
Nästan en mil om dagen. 
Synd att jag inte är lika "duktig" på att sova! 
Ny vecka imorgon och påfyllning på bankkontot. Det är välbehövligt, jag har lyckats tömma det...
Sov gott 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0