Tim❤️

Idag för 24 år sen föddes vår fina Tim. Du stannade elva "extra" dagar i magen - ville inte lämna mamma. 
Sen höll du dig helst nära mig där du kände dig trygg. 
Det är så skönt att du nu är så trygg i dig själv och jag är så stolt över båda mina fina barn❤️ 
(null)
❤️
(null)
❤️
Jag älskar er! ❤️
Idag har jag ju saknat Tim här hemma, men det viktigaste just nu är ju att uppsatsen blir klar så jag hoppas och tror att Amanda har firat dig där hemma hos er i Borås. 
Det har regnat idag. Jag passade på att rensa i min låda med recept. Det blev en hel kasse att slänga. 
(null)

(null)

När Stephie kom gick vi till ridhuset med Sigge först och sen var det Tosses tur. 
(null)

(null)

Vi åt lite rester från igår till lunch och framåt kvällen var Bosse hungrig igen och fixade tacos. 
(null)

Jag pärlade lite på kvällen, det är inte mycket kvar nu innan den är klar. 
Dax att kvällsfodra och sova sen. 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0