-2 och Sol

Himlen var alldeles rosa närbesläktade gick ut i stallet. 
(null)
Det var -2 både på morgonen och nu på kvällen. Men något varmare mitt på dagen i solen. 
Vid halv tio åkte jag till vår före detta granne Malin i Skirebo. Hon flyttade härifrån för fyra år sen och vi saknar henne. Hon och hennes pojkvän har köpt en liten gård ca sju minuter härifrån med bil. I september fick dom en liten flicka som också heter Wilda. 
(null)
Vi tog en promenad och pratade oavbrutet i två timmar. Så kul att träffa henne igen. 
(null)
Vi höll oss ute och på Coronasäkert avstånd hela tiden. 
Jag kom hem lagom till hästarnas lunch och vårat kaffe. 
Sen dammsög jag huset och städade badrummen. 
När Stephie kom gick vi ut med Sigge. S red och jag tog min andra promenad för dagen. Totalt har det blivit nästan tolv kilometer idag. 
Tosse fick gå med till ridhuset en stund idag också. Han skötte sig jättebra. 
(null)

Tim och Amanda stod för kvällsmaten idag. Dom bjöd på Grekisk pyttipanna med Tsatsiki & det var jättegott. 
Efteråt spelade vi canasta och åt godis. Idag förlorade vi (Stephie, Danne och jag) Bättre lycka nästa gång. 
Nu är det det sovdags. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0