Bokföring och provtagning

Jag klev upp strax efter sju idag. Fixade stallet och mig själv och sen var planen att äta frukost snabbt och åka ner till vårdcentralen för att ta lite blodprover. 
Men som tur var kollade jag på nätet och såg att man numera måste boka tid även för provtagning. Första lediga tiden var 15.15 så jag kunde sitta kvar i soffan en stund. 
Dagen har varit lugn, jag har tvättat och vikt ren tvätt. Sen tog jag tag i bokföringen på det enda bolaget vi har kvar. Nu sitter alla pappren fint i ordning i pärmar. Skönt. 
Jag tog in hästarna halv tre och borstade Sigge medan han åt. Sen la jag på täcket igen och åkte iväg och fick proverna tagna. 
När jag kom hem bytte jag om snabbt och gick ut i stallet och gjorde iordning Sigge. När Stephie kom skyndade vi oss upp till Målskog där ridhuset var ledigt till klockan fem. 
(null)

(null)
Det var mörkt när vi gick hem igen. 
Wilda fick en corn flakes kartong att leka i. Den gillade hon! 
(null)

(null)

Mitt ben är lite bättre. Knät är blått och ömt och lårmuskeln är fortfarande ond och det är svårt att böja benet. Halvvägs går bra men sen gör det ont. 
(null)
Jaja, som sagt, inget är brutet så Skål för det! 😂 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0