Fars Dag, Boeuf B och blåknä

Vi har firat Fars Dag lite idag. Jag började förbereda maten direkt efter frukosten. 
Bosse fick ett par trisslotter av mig plus ett paket som kommer på posten i veckan eftersom jag inte kunnat handla. Dels för mitt ben men framförallt pga Corona restriktionerna. 
(null)
Wilda var väldigt närgånget nyfiken när lotterna skulle skrapas. Som vanligt när jag köper så var det tyvärr nitlotter. 
Stephie och Danne gick ut med Sigge i skogen. Han hade varit stökig och busig att gå med idag...
Jag fick igång långkoket och sen kände jag att en liten promenad skulle vara skönt. Bosse ville oxå gå med och när vi kom ut var Amanda precis på väg och Stephie & Danne hängde på med. 
(null)
Tim hade visningar idag, både en lägenhet och ett hus. 
När han kom hem åt vi tillsammans. Vi åt Boeuf Bourguignon med potatismos och glass till efterrätt. Alla blev proppmätta. 
(null)

Stephie & jag gick över till Pia sen och hängde en tvätt med hästtäcken. Vi måste köra några maskiner till med schabrak och lindor. 
Tosse blev lite friserad sen, både han och Sigge är "långhåriga". Jag får ta Sigge en annan dag. 
(null)
Nu har mitt knä blivit lite blått. Benet är bättre men det känns fortfarande rätt ordentligt. 
(null)
Time to sleep 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0