Felix 121112, bjöd på kylig fika

Stephie och Danne tog stallet i morse. Jag gick upp vid åtta när mobilen ringde. Det var ett samtal angående mina blodprover. Ett värde låg lite högt så jag ska ta nya i början på december. 
Troligen handlar det bara om att jag dricker för dåligt så nu ska jag vara noga med att få i mig mer vatten varje dag. 
Jag har haft tvättdag idag. Både hemma och hästgrejorna hos Pia. 
Bosses kompis Kjell vara här & fick en ny kontakt till draget monterad. Sen tog vi en fika med kaffe och frallor. 
Wilda hjälpte mig med korsordet en stund innan hon ville upp på högre höjder & busa. 
(null)

(null)
Jag ägnade en stund åt att linda upp dom nytvättade lindorna i stallet. 
Nu är det rent och fint i lådan. 
(null)
Jag packade också upp dom rena flugtäckena på loftet. Så skönt att ha dom rena till nästa säsong. 
Klockan fyra var vi bjudna till Felix på lite utomhusfika. +7 grader - inte sånt väder man brukar sitta ute & fika i men vi törs inte umgås inne med dom.    Lisa jobbar med Covid provtagningar och dom umgås med ganska mycket folk. 
Hursomhelst, det gick bra, vi drack kaffe & åt tårta ute och Felix körde med den radiostyrda bilen han fick. 
(null)

(null)
Efter en timme och tjugo minuter frös vi allihop och vi åkte hem. 
Jag hämtade ut ett spännande paket på vägen hem. Nu har jag lite att pyssla med igen. 
(null)

Stephie kom hem strax efter oss och vi tog en ganska lång promenad. Benet ömmar men det var skönt att gå ändå. 
(null)

(null)
Dax att sova. 
Kram på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0