Fredag, svullnaden rinner ner

Jag släppte ut hästarna i morse. Jag mockade två boxar före frukost & vilade sen lite innan jag gjorde den sista. Stephie skulle mockat på lunchen men jag kan inte bara sitta i soffan.  
Men jag försökt vila benet emellanåt i alla fall. Wilda har hållit mig sällskap idag med. 
(null)
Det ser inte så bekvämt ut men hon ligger ofta på den kartongen som står på en högtalare. 
Jag gör ju inte så mycket nu pga benet. Svullnaden har "ramlat ner" mot knät nu men det gör fortfarande ont i lårmuskeln på utsidan. 
(null)
Snyggt, eller hur?!
När Stephie kom från jobbet lastade vi Sigge och åkte till Jfk. Det nya underlaget i Pias ridhus är troligen klart att rida på imorgon eftermiddag. Men idag fick vi åka till Jfk. Stephie ska träna för Mattias Jansson i Lekeryd imorgon så hon behövde rida igenom honom lite idag. 
(null)

Bosse hade gjort räkmackor till oss och öppnat en flaska vitt till oss när jag kom hem. Gott. 
Vi ses imorgon 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0