Grå onsdag

Idag har det varit jämngrått hela dagen. Det känns knappt som om det blev ljust alls.  Jag har nog inte mycket  att skriva om egentligen. 
Vi var ute som vanligt på förmiddagen. & Wilda klättrar på allt hon hittar. 
(null)
Det ser inte så skönt ut att ha stolpen mitt i magen!
Grannen har en buske som jag trodde det var röda bär på. När jag kom närmare såg jag att det inte var bär utan blommor. Så fina, men vad heter busken?
(null)

(null)

Vi handlade lite mat efter kaffet, åt soppa med färska frallor och spelade en yatzy efteråt. 
Stephie kom strax efter fyra och då var det min tur att rida. 
Vi gick runt Målskog-Rickarp igen, man är inte jättesugen på att gå in i skogen när det är kolsvart ute. Sigge är som tur är väldigt trafiksäker. 
Jag var lite hungrig när jag kom in så jag gjorde en Liba-pizza. Så smidigt och gott! 
(null)

Om någon vill ha uppdatering på mitt ben (?!) så är knät mörkare & något ondare. 
(null)
Muskeln i låret är fortfarande ond och om jag försöker böja det lite mer krampar muskeln.  Men det går åt rätt håll ändå. 
Jag har suttit i soffan en stund nu och tittat på Bonde söker fru och Hela Sverige bakar. Nu väntar nog hästarna på mig så bäst att resa på sig och gå ut. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0