Jag bakar lårkaka

Det duggregnade när jag var ute i stallet på morgonen. Sen klarnade det upp mer och mer. 
Det var nästan vindstilla så vi (mest Bosse) gjorde klart presenningen som ska vara för carporten. Den är lite omgjord för att förhoppningsvis sitta bättre och inte blåsa sönder igen. 
Vi fick upp den i alla fall utan att någon ramlade av stegen denna gången. 
(null)

Efter kaffet tog vi en promenad. Ingen PW sa Bosse en GW ville han ta, en GubbWalk. Haha. 
(null)

(null)

Idag påbörjades bytet av underlaget i Pias ridhus. Labbarp (bonden) körde ut det gamla och mitt på dagen kom lastbilar med den nya fibersanden. 
(null)

(null)

  (null)
Stephie kom ganska tidigt för att vi skulle hinna upp & rida på Målskog innan ridlektionerna började där. 
På väg upp såg Sigge plötsligt ett spöke och bestämde sig för att springa över mig. Jag är nöjd för jag bröt inget men troligen fick jag Sigges framknä på lårmuskeln. Jag kände ju på en gång att det blir ett ordentligt blåmärke. Men Stephie red klart och vi gick hem bara lätt haltande. 
Men herregud nu när jag har suttit här i soffan en stund och låret "växer" & är stenhårt. Googlade lite och har nu lindat benet ganska hårt för att förhoppningsvis få stopp på blödningen i muskeln. 
(null)
Den skyldiga...
Jag hoppas att både jag och ni får sova gott i natt. 
Kram ❤️

Kommentarer
Postat av: Mia

Var rädd om dig❤️
Love you❤️

2020-11-04 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0