Lördag med familjen & djuren

Jag sov lite halvdant i natt. Jag drömde mycket och vaknade flera gånger. 
Hästarna fick sin frukost strax efter åtta. Det var inget mysigt väder jag släppte ut dom i, regn & blåst. 
Efter min frukost tog jag med Wilda ut i stallet. Hon gillar inte dåligt väder då är hon hellre  i stallet eller verkstaden. 
Stephie och Danne kom också och vi gjorde klart stallet tillsammans innan vi gick in och fikade. Dom hade köpt med mumsigt fikabröd ifrån Landhs konditori till oss alla. 
Tim & Amanda gick ut och tvättade bilen sen och bytte till vinterdäck. Jag och Stephie gick till stallet och tog in hästarna. 
Sigge var först ut & S red honom i ridhuset. 
Tosse fick jobba lite idag med. Han var snäll och dom galopperade till och med lite. 
(null)

(null)

Efter Tosse hade Stephie en häst till att rida inne hos Pia, Dansa heter hon, eller kallas. 
Jag gick in och vi började fundera på vad vi skulle äta. 
Det fick bli Fajitakyckling i pitabröd. 
(null)

(null)
Wilda var med och lagade maten. 
Vi åt alla sex och sen spelade vi canasta igen. Idag vann vi men det var tight. Bosse är den sämsta förloraren jag någonsin har varit med om....
Dags att sova igen. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0