Många planer men lite gjort

Anette släppte ut hästarna i morse så jag kunde göra mig i ordning & äta frukost innan jag gick ut. 
Jag började med att mocka Sigges box medan Bosse hämtade en lift (den vi lånade i somras)
Hästarna fick gå in & äta lunch för dom hade aldrig överlevt liften!
(null)

Sen var jag kattvakt medan Bosse monterade upp en lampa i en telefonstolpe vid hagarna. Det är ju så mörkt nuförtiden så det ska bli skönt att ha lite lyse därnere. 
(null)
Vi hann inte dra elen idag men nu sitter lampan där i alla fall. 
Wilda roade sig som vanligt. 
(null)

(null)
Vem syns därnere i vattnet? 
Vi hade tänkt hinna rensa avloppet i stallet också men vi får ta det en annan dag. Bosse körde tillbaka liften medan jag släppte ut hästarna och mockade igen. 
Det fick bli snabbmat idag. Makaroner och köttbullar. 
Klockan två gick jag ut igen och tog in hästarna och gjorde Sigge klar för ridning. Stephie kom strax efter halv tre & vi gick upp till Målskog där ridhuset var ledigt till klockan fyra.   Sigge var pigg & såg fin ut, tyvärr kändes han inte lika bra men men. 
Vi borstade Tosse och Coppen med innan vi gick in. 
Mina planer för dagen var förutom lampan och avloppet att hinna göra vårrullar. Men det hann jag inte heller. Det får bli en annan dag det också. 
Vi åt tacos på kvällen så nu känner jag mig för mätt för att kunna sova. 
Jag får väl lyssna på min ljudbok en stund. Just nu lyssnar jag på Emelie Schepp - Nio Liv, den är helt ok. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0