Rätt värdelös

Idag har det inte blivit så mycket gjort.  Det känns ju rätt värdelöst, att slösa bort en dag i ens liv liksom. 
Jag får försöka göra om och göra rätt. 
Jag tänkte hålla värmen uppe lite när jag var ute med Wilda genom att hoppa hopprep. Det blir ju kallt om man bara står stilla.                             Men  då gick hopprepet sönder. Jag fick gå och fånga in förrymda ensilagebalar istället. Det har ju blåst jättemycket så presseningen som varit fastsatt med spännband runt balarna har blåst av och några balar hade rullat ner till grannen. 
Jag "pysslade" lite en stund, grejer som ska vara färdiga ett par veckor före jul. Wilda gick lös på min vattenflaska under tiden. 
(null)

Sigge var lite tjock i sitt högra framben så jag ledde honom i ridhuset 35 min så att han fick röra lite på sig bara. 
Stephie red Tosse sen. Han var lite trött idag men gjorde det han skulle. 
(null)

(null)
Tim & Tosse myser. 
Till sist var det Coppens tur. Idag både skrittade och travade Stephie på honom. Han var jätteduktig. Det var bara jag som inte var så bra.. Jag är inget bra på unghästar, inridning osv. Rätt värdelös faktiskt.. 
Men, men
Det är en ny dag imorgon, nya tag. 
God natt 
Kram ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0