Springa, rida & promenera

Det har varit en ganska aktiv dag. 
Stallet gjorde jag ganska tidigt, jag gick ut 7.15. Sen in & fixade till mig lite innan jag åt frukost. Före nio åkte jag till Ica och storhandlade. 
När jag kom tillbaka körde Bosse till Bilprovningen och besiktigade transporten. Tack för det! 
Jag plockade in maten och gick sen ut med Wilda. Grannarna får sig nog ett gott skratt när jag står därute och gör alla möjliga konstiga rörelser. Både för att hålla värmen men också i träningssyfte. 
Efter kaffet pysslade jag en stund igen innan jag drog på träningskläderna och sprang fem kilometer. 
(null)
Delar av Bankeryds hembygdsgård 
(null)

(null)
Jag passerade Lillån tre gånger på min runda. Det finns bäver därnere, jag har inte sett deras typiskt fällda träd än men jag ska leta reda på dom någon dag. 
När jag kom hem lagade jag mat. Inte min favoriträtt men det blev korvstroganoff med ris. 
Direkt efter maten var det klädbyte igen till ridbyxor. Jag red Sigge en stund i ridhuset. Han är fortfarande lite tjock i ett framben men inte halt alls. Jag körde ljusbehandling på det efteråt medan han mumsade på sitt hö. 
(null)

Stephies hästar vilar idag så vi tog en PW när hon kom från jobbet. Vi gick en ganska lång runda i mörkret.  
Nu har jag tittat på Bonde söker fru och Hela Sverige bakar. Strax dax att natta hästarna. 
Wilda roar sig numera med att plocka upp proppen ur handfaten. Urk, va äckligt! Hon tar även avloppsbrunnslocken i duscharna om hon får möjlighet. Snuskigt..
(null)

Time to go
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0