Städdag och kvällsritt

Det har inte hänt så mycket idag. Jag dammsög nerevåningen efter frukosten. Under våran säng hittade jag några av Wildcats "skatter" Två av hennes leksaker och en fönsterhake (!) 
Hon hittar allt möjligt och snor med sig det, bestick från diskhon, reklam och så vidare. 
Jag gjorde en smoothie till fikat som var god tillsammans med kaffe och skorpor. 
Övervåningen fick sig också en omgång av dammsugaren och jag dammade och plockade undan en del. 
Stephie skulle ta en promenad med en kompis efter jobbet. Vi bestämde att jag skulle rida med på Sigge. Det är lite tråkigt att vänta med att rida tills det är kolsvart ute men skönt ändå att ha sällskap. Stephie vill inte att jag rider ut själv, Sigge är ju inte helt pålitlig...han är en liten buse. 
Idag var han väldigt snäll ändå, han har ju jobbat hårt tre dagar innan så han var väl lite trött. 
När jag skulle kvällsfodra för en stund sen låg Sigge och sov. Men han var snabb upp för det vankades ju mat! 
(null)
Jag tyckte att vi kunde ta en selfie innan maten men han var inte så intresserad av det. 
(null)

(null)
Jag ser visst lite arg och sammanbiten ut, Haha. Men det var jag inte! 
Nu är det dags att sova. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0