Tavlor och hästspöken

Idag hängde vi upp tavlor som inte hängts upp sen vi renoverade huset 2008...
(null)
Våra fina barn och bröllopsfotot 
(null)
Bosses barnbarn 
(null)
Foton tagna på Maldivernas på vår bröllopsresa. 
(Ursäkta fruktansvärt dåliga bilder)
Jag tog några kort när Wilda lekte med  snöbollar idag. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag pysslade lite efter fikat, funderade på att taxen promenad men tyckte att det var för kallt ( +1)
När S kom hade jag Sigge klar för en uteritt. Jag red och S gick med. Vi kom inte speciellt långt innan Sigge såg eller hörde spöken. Hjärtat slog jättehårt på honom och han ville absolut vända. Han brukar inte vara sån även om det är  mörkt ute, men vi fick tänka om och gå rundan åt andra hållet istället. 
Tosse hittade spöken i ridhuset, han ser ganska rolig ut när han hoppar till och sprattlar med sina långa ben. Han lugnade sig något efter longeringen så S kunde rida lite. 
Coppen var den enda av hästarna som inte såg spöken idag. Han var snäll på linan och snarare "lite lat" när S red. 
Vi nattfodrade innan vi gick in för klockan hann nästan bli 21 innan vi var klara. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0