Två olika rekord

Jag sov hyfsat inatt trots ett hårt lindat bultande lår. 
Stephie och Danne var snälla och tog stallet på morgonen.  
Wilda var jättegosig på morgonen så jag låg kvar i sängen ända till strax efter nio. Det var lite spännande att "provgå" idag, som tur var kändes det något bättre än igår. 
Jag gick ut och gav hästarna lunch, och var med i stallet när Stephie kom och tog in dom. Annars har jag tillbringat hela dagen på soffan. 
Tittat på tv, löst korsord, gosat katt och läst en bok! (Det har jag inte gjort på jättelänge, lyssnar bara på ljudböcker) 
(null)

(null)

(null)

Det första rekordet för dagen är ett bottenrekord. Jag har gått mindre än en kilometer idag. Normalt går jag mellan 8-10 km/dag. 
Rekord nummer två står Tim för. 
(null)
Flest klick på Hemnet vecka 44. Inte dåligt! 
Stephie och Danne kom och tog hand om hästarna nu på kvällen också. 
Jag hoppas på en bättre bendag imorgon. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0