Städning & Biltvätt

Idag har jag städat. 
Efter fikat åkte vi bort till macken och tvättade av min bil, den var så himla smutsig. När vi kom hem fick bilen flytta in i verkstaden igen och jag dammsög den så nu är den som ny. 
(null)

Det hänger en stor istapp i taket vid uteplatsen. Solen visade sig en stund idag men sen mulnade det på. 
Vi hade kalops kvar som vi värmde & åt till lunch. Sen tog jag en pw runt Labbarp. 
Kvart i fem gick jag ut i stallet och borstade Sigge så han var redo när Yvonne kom för att ge honom massage. Han tycker att mycket av det hon gör är skönt men vissa ställen tycker han att hon kan hoppa över. Fast det är ju precis där det är välbehövligt! 
(null)
Han somnade nästan på slutet i alla fall. 
Jag hann gå in och äta en banan sen innan Stephie kom och vi gick ut i stallet igen. 
Coppen låg och sov igen. 
(null)

(null)

(null)
Så gosig ❤️
Wilma skulle komma och rida honom så vi gick över till ridhuset. 
Ridningen gick bra men han galopperade fort idag! Wilma kommer och rider honom några dagar till. 
Nu väntar duschen. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0