Nya skor & ny frisyr

Hästarna fick gå ut kvart i sju i morse. Jag gjorde stallet och mig iordning, sen tog jag in hästarna igen vid nio och åkte & tog ut pengar. 
Nu i Coronatider håller man ju sig mest hemma. Så några nya skor & frisörbesök har det inte blivit för min del trots rubriken. 
Men Sigge och Tosse fick nya skor idag. 
(null)
Sigge tycker att det är lite tröttsamt stå på tre ben en lång stund så han gäspade stort. 
Jag hade lite för dåligt med kläder på mig så jag fick sätta mig under två filtar i soffan efter för att tina. 
Wilda höll mig sällskap. 
(null)
Vi hade rester som bara var att värma till lunch/middag. 
Efter maten städade jag lite i hagarna, dom äter rätt slarvigt så det blir en hel del svinn på höfronten. 
(null)
Sen tog jag itu med Sigges frisyr. Manen har blivit för lång, men nu är den fixad också. 
(null)

Stephie kom medan jag höll på så vi gick till ridhuset när allt var klart.  
(null)

Nu har jag duschat, ätit min miniskål med yoghurt och tittat på Farmen. Några saker har jag kvar att göra - håret ska flätas och hästarna ska nattas. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0