A6 & Axamo

Jag rensade rabatten på förmiddagen och putsade två fönster i stallet. 
Wilda var ute rätt länge & vid stallet mötte hon först något läskigt….
(null)
en skurborste!
Sen kom en snäll liten hund som ville hälsa på henne men Wilda var väldigt skeptisk. 
(null)

(null)
Hon var framme en gång & nosade snabbt men sen höll hon sig på lite avstånd. 
Vi åkte till A6 sen, alla sex. Vi behövde fixa lite med mobilabonnemangen bland annat. 
(null)

Jag hittade också en doppresent till Ludvig som ska döpas nästa helg. Bosse passade på att köpa sex nya t-shirtar. 
Klädkontot har ju i princip varit noll i ett och ett halvt år nu på grund av Covid. 
Jag tog fram kalops ur frysen när vi kom hem så vi behövde bara koka potatis. 
Sigge fick gå ut en sväng runt Målskog & Rickarp. Ungdjuren låg i hagen precis vid vägen, det är ju inte Sigges favoriter precis.  Han stannade och stirrade men efter lite övertalning gick han förbi, ganska lugnt. 
(null)

S & jag tyckte inte att vi var färdigmotionerade efter ridningen så vi bytte om och tog bilen upp till Axamosjön och sprang 4,7 kilometer. 
Vi tog en (två) före bild med solen rakt i ögonen. 
(null)

(null)

Och en efter bild 
(null)
Fast det syns inte riktigt hur svettiga vi var, i alla fall jag! 😅
Dusch, te & en macka plus lite soffhäng följde på det. Nu ska hästarna få sin nattamat & sen är det läggdags. 
(null)

God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0