Äntligen kom priset

Jag tog fram vit färg och pensel efter frukosten och målade baksidan på staketet vid poolen. 
När jag nästan var klar plingade det till i mobilen, ett sms att jag hade ett paket att hämta nere på macken. 
Äntligen kom mitt förstapris i den digitala Vårritten för 50-plussare. 
Segertäcket och rosetter fick jag för ett bra tag sen men idag kom "hederspriset". Ett Backontrack walker täcke. 
(null)

(null)
Tack till sponsorer Ljungvalla Metall och Butik Gamla stallet. 
Jag handlade lite när jag ändå var iväg, blev sugen på fredagstacos. 
Efter maten solade jag och badade en stund. 
(null)
+32 i vattnet, lite väl varmt kanske. 
När Stephie kom hem, efter att ha varit hos Mickan & ridit, fick Sigge gå en skogsrunda. 
På kvällen åt vi tacos tillsammans med Tim. 
(null)

& nu är det sovdags igen. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0