Blåbär och lunch 19.30

B åkte till lägenheten med Ralf för att fixa med elen så jag tog ut Wilda på förmiddagen. 
(null)

(null)

Sen tog jag cykeln och en hink och cyklade till blåbärsskogen. Precis när jag kom fram ringde Bosse, han behövde hjälp av mig i lägenheten så han kom hem för att hämta mig. 
Jag plockade en liten stund och cyklade sen hem igen. Jag tog snabbaste vägen vilket innebar lite "off road" cyklande. Detta innebar att jag kom hem med färdig blåbärssylt i hinken 😂 
(null)

(null)

Vi var i lägenheten ända till kvart i sex. Utan mat. 
Vi handlade lite vägen hem för jag ville laga något jag såg på TV i morse. En krämig pasta och kycklinggratäng som jag tyckte såg så god ut. Det var den också! Receptet finns på koket.se om någon mer vill prova. 
Halv åtta var lunch/middagen klar & vi kunde äntligen sätta oss och äta. 
(null)

Nu sitter jag här i soffan med paltkoma. Orkar inte rida ikväll, det får bli imorgon istället. 
Ska gå ut och mata pållarna bara och sen bädda i dom rena lakanen i sängen innan jag somnar. 
Stephie och Danne har åkt till Falkenberg idag och blir borta över natten. 
Sov så gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0