Fullt upp

Jag har haft minst sagt fullt upp idag. 
Efter frukosten gick jag ut och tog in hästarna igen och sadlade Sigge. 
Jag la ut några bommar idag för att variera ridningen lite. 
(null)
Testade denna övningen, det var inte helt lätt men till slut klarade vi den ganska bra. Jag red mycket övergångar också mellan alla gå gångarterna. 
(null)

Vi tog en snabb kopp kaffe sen innan vi åkte till lägenheten. 
Där sågade jag gipsskivor som vi sen satte upp i taket i hallen så det blev klart. Amanda spacklade och slipade vidare, imorgon kan hon förhoppningsvis måla taket i hallen. 
På lördag ska golvet läggas i hallen, köket och garderoben. Sen kan vi snart börja skruva ihop köket! 
När vi kom hem åt vi resterna som var kvar från igår. Sen gick jag ut direkt och började måla staketet vid poolen. 
(null)
Ska ta baksidan på det imorgon, innan solen ligger på för mycket. 
Jag hade tänkt ta ett dopp efter målningen men jag var inte klar förrän kvart i nio så det kändes för sent. 

(null)
Lilla knas-Wilda. 
-Är jag snygg så här? 😂
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0