Ludvigs fina dop

Idag var vi bjudna på dop. 
Det var våra vänner Mats och Maries barnbarn som skulle döpas. 
(null)
Jacob, Emmy och lille Ludvig. 
Vi höll till hos Emmys föräldrar strax utanför Jönköping. Det var så fint arrangerat, ceremonin hölls under ett jättestort träd vars grenar skyddade mot den varma solen. 
(null)

(null)

(null)
-Vad sysslar du med? ser Ludvig ut att tänka här. 
(null)
Milia sjöng och spelade så fint. Milia är Ludvigs faster. 
(null)

(null)

Efteråt bjöds vi på grillad korv med bröd och ett stort fikabord med massor av tårtor och annat gott. 
Vädret var lagom varmt idag faktiskt. 
(null)
Ludvigs gudfar hade tryckt upp tröjor till familjen Flood/Ottosson som bildade Ludvigs namn. 

När vi kom hem fick jag & Sigge ett ordentligt träningspass av Stephie. Det gick ganska bra ändå tycker jag, hon får ju tjata mycket men jag fick en hyfsad känsla i alla fall. 
Jag missade ju hela första första dagen på OS-dressyren idag. Men satte på en kort repris på kvällen som jag och Wilda tittade på 
(null)
Wilda tog sig en närmare titt på Dante Weltinos fina bakben in action. 
Nu är det sovdags igen och imorgon väntar en ny fullspäckad dag. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0