Nominerad till unghäst VM! & Träff i Gränna

Stephie och Bailando är nominerade till Unghäst-VM! Så roligt! Vilka som får åka meddelas den 9/8. Håll tummarna! 
(null)

(null)
(null)


På förmiddagen hann jag äntligen dammsuga huset och tvätta. 
För ovanlighetens skull lagade jag även lunch till klockan ett. Jag gjorde två olika lasangette, en med kyckling och en med köttfärs. Stephie var och red hos Mickan och kom hem & åt med oss & tog en snabbdusch innan vi åkte till Gränna. 
Min Syster Mia och hennes två döttrar Johanna och Jessica plus deras två döttrar Stella och Ellen hyr en stuga på Ölandsberg den här helgen. Dom hyr också varsin liten ponny till flickorna, så mysigt! 
Vi träffades i Gränna som ligger ganska nära stugan. 
(null)

(null)
Mums 😋 
Varsin glass blev det också. 
(null)

(null)

Sen satt vi nere vid lagunen och pratade en stund medan flickorna badade. 
När vi kom hem var Peter, Lisa och Felix här & badade. 
(null)

(null)

Vi bestämde oss för att beställa pizza hela gänget, Danne,  Tim & Amanda kom också hem & åt. 
(null)

P, L & barnen åkte hem efter maten och vi andra spelade en sexmannacanasta. 
Time to sleep
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0