Ny dörrpost och det växer för fullt

Jag red Sigge efter frukosten, hade tänkt lägga fram några bommar men när jag kom till ridhuset & såg att det var nyharvat så blev det dressyr istället. 
Jag har anmält mig till ett par tävlingar så jag passade på att rida några linjer ur dom programmen. 
Sigge ville gosa med Wilda sen men hon var inte helt med på noterna. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Hahahaha. Undrar vad dom tänker båda två! 
Vi tog en snabb kopp kaffe (och ett stort glas vatten) innan vi drog på renoveringskläderna & åkte till lägenheten. 
Jag startade med ett riktigt skitjobb. Att knacka betongrester ur en skåra i taket som ska gjutas igen. Alla betongrester fick jag över mig, i håret, ansiktet osv. 
(null)

(null)
Men jag höll humöret uppe ändå. 
(null)

(null)
Sen byggde vi vägg & dörrpost till garderoben. 
Amanda började måla köket. Det närmar sig nu att kunna montera upp köket. 
(null)

På kvällen åt vi fondue tillsammans på uteplatsen. 
(null)

(null)

Nu har vi flera gurkor och squash på gång. Kul! 
(null)

(null)

(null)

Nu har jag lite bråttom att sova. Klockan ringer tidigt imorgon då jag ska åka till Falsterbo. Stephie, Mickan, Anna (hästaägaren) och Bailando har åkt ner idag. 
Spännande! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0