Presentjakt

Stephie och jag åkte till A6 för att köpa födelsedagspresenter idag. Bosse fyller på måndag och Malte på tisdag. 
Vi hittade det vi skulle till B däruppe och gick sen och beställde varsin Nutella crêpes. 
Dom var inte snabbast i världen på att göra crêpes precis. Vi fick sitta & vänta en bra stund innan dom var klara, 
Sen åkte vi till City Gross som hade extrapris på Lego som Malte önskat sig. Han önskade sig också Transformers & det hittade vi på Lekia. Granngården hade billigt toapapper med så vi åkte dit och köpte varsin bal. 
Ett sista stopp blev det på Ica Maxi där Stephie köpte ett nytt mobilskal och jag köpte jordgubbar, hallon & blåbär till tårtorna. 
När vi kom hem var vi hungriga men kunde inte komma på vad vi skulle äta så vi gick ut & red istället. Stephie red i ridhuset och Sigge var riktigt fin till slut. 
B hade köpt grillad kyckling och potatissallad som vi åt med ett glas rose när jag kom in. 
(null)
Det resulterade i paltkoma för min del så jag orkade inte göra så mycket mer efter maten. 
Det har inte varit så varmt idag & lite regn på eftermiddagen. Jag var lite frusen när jag satt i soffan och tog fram filten. Det gillar Wilda, hon låg under den en lång stund. 
(null)

Imorgon blir det middag för sammanlagt elva personer. Hoppas vi kan sitta ute & äta. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0