Regn, jogg & uteritt

Idag har det regnat av & till hela dagen nästan. Från klockan fyra har det varit uppehåll men väldigt blåsigt. 
Jag tog på mig regnkläderna och gick ut och rensade ogräs på förmiddagen. Wilda tyckte inte att det var skönt ute, hon gillar inte regn. 
Lagom till kaffet kom Tim och Amanda hem från sin Glamping på Arilds Vingård. Dom hade ju inte världens tur med vädret precis. Regn hela dagen igår plus inatt och idag på morgonen. Det var fint i onsdags när dom kom ner i alla fall. 
Efter kaffet åkte Tim till jobbet igen och jag sprang fem kilometer i regnet. 
Vi åt potatisbullar med bacon idag & efter maten hann jag med lite fix i stallet innan Stephie kom hem från Mickan. 
Hon fick lite mat innan Sigge fick gå ut en runda. 
(null)

(null)

(null)
Vid Rickarp mötte vi Karin & Maggi på sina nordsvenskar Mark och Fia. 
Vi avslutade kvällen med räkor och vitt vin. Köningsmosel som är det vita favoritvinet här. 
(null)

(null)
Wilda gillar också räkor & tigger hej vilt. 
Snart dax att gå ut i stallet och natta hästarna. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0