Ridning, Renovering & Ridning

Hästarna gick som vanligt ut och åt sin frukost ute. 
När jag var klar med stall & morgonbestyren inne tog jag in hästarna igen och sadlade Sigge. 
Stephie kom och höll en träning, tyvärr var jag inte på topp, var besviken på min egen ridning.
När hästarna var utsläppta igen började det regna. Vi gick in & S gjorde sig iordning för att åka & tävla. Danne var snäll och kom förbi med god lunch som vi åt alla tre. 
S åkte vid tolv till Mickan för att åka med henne och hästen Saga N till Mantorp. 
Hon red en Msv B:1 idag för att kvala upp i klasserna och dom gjorde det riktigt bra! 
Det blev vinst med fina siffror. Grattis! 
(null)

Jag åkte in till lägenheten och mötte upp Tim där för att börja tapetsera. 
(null)

(null)
Vi började i vardagsrummet, det är en tapet som dom ska måla på sen. 
Han som kaklar badrummet var där också och höll på att foga väggarna, bara golvet kvar där nu. 
Vi hann inte så långt för Tim hade en visning vid halv fem. Jag tog vägen förbi City Gross och köpte lite fodertillskott till Sigge innan jag körde hem igen. 
Efter en kopp kaffe gick jag ut och red DR. 
Stephie hann ju inte det idag så jag joggade honom en stund så han fick röra på sig. 
(null)

Wilda har varit ganska klängig idag & gärna suttit på axlarna på oss. Hon har nog saknat oss lite grann fast hon har haft sällskap här hemma av S&D plus T&A. 
(null)
Ett favoritställe att ligga på 😅
Tvättmaskinen har gått varm idag och nu är en ny väska packad inför nya äventyr imorgon. 
(null)

Vi hörs! 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0