Shopping, biljettköp & pizza

Vi kopplade på släpkärran när vi var klara med allt här på förmiddagen. 
Vi mötte Tim vid Miljöhallen & lastade på deras nyinköpta golv där. Det är golv till hallen, köket och "gästrummet" (eller vad det blir i det rummet) 
Vi åkte sen till lägenheten och lastade av och tittade på vad som är gjort och vad som ska göras. 
(null)
Badrummet är nästan färdigkaklat, dom väntar bara på en golvbrunn. 
Stephie hade kommit hem från Mickan när vi kom hem från lägenheten. Hon hade börjat laga mat till oss, stuvade makaroner med kassler, mums! 
Hon hade lite ärenden att göra nu innan Falsterbo så vi åkte upp till A6. Jag köpte bara lite hudlotion på Body Shop & fick en mascara i försenad namnsdagspresent av S. 
Vi gick in på Coop också och köpte lite till kvällsmaten. 
Sigge fick gå en kvällspromenad ute på vägarna idag. Det är så mycket insekter i skogen så vi vill inte gå in där. Trots att vi sprayar honom med flugspray flockas dom runt oss. 
Efteråt hade S & S en mys och klistund. 
(null)

(null)

(null)

Jag pysslade lite med blommorna och grönsakerna sen. Det finns små gurkor och squash nu. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Bägarrankorna har så fina blommor med. 
Jag gjorde pizzadeg på kvällen & värmde upp pizzastenen i ugnen ordentligt & gjorde pizzasallad till. 
Tim & Amanda blev glada när det fanns mat när dom kom hem. 
Jag lyckades få tag på biljetter till Falsterbo idag! Yes!! Vill ju så gärna se Stephies start på lördag i femårsklassen! 
(null)

Nu ska hästarna få mat & jag ska sova. 
Tror att jag ska hitta en bekvämare sovplats & sovställning än Wilda. 
(null)

(null)
Hon älskar att ligga så, haha. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0