Skura staket med tandborste

Det var "min tur" att rida idag. 
Stephie fick tjata en hel del stackarn, haha. Fastän jag upplever det svårt har Stephie alltid rätt lösningar, det är bara det att jag ska försöka göra som hon säger också…
Vi var nöjda efteråt, både Sigge och jag. Han såg nöjd ut när vi skrittade av ute en sväng i alla fall. 
En kopp kaffe och ett stort glas vatten smakade gott efter. 
Vi åkte och handlade sen, både på Backamo och Ica. Jag köpte nya blommor till blomlådorna utanför stallet och till "krukan" (fatet)som står på trappan på baksidan. 
(null)

(null)

Jag hann plantera lite medan Bosse grillade varsin hamburgare. 
Efter maten målade jag boxen som vi skurade häromdagen. Det blir så fint när det är nymålat. Coppen gnagde och kliade sig en hel del på väggarna så det var inte så snyggt.    Men nu är det vita målat så får jag ta det rödabruna imorgon. 
(null)

Sen blandade jag till fasadtvätt och skurade staketet vid poolen på båda sidorna. Jag kom inte åt med skurborsten mellan plankorna och där var det riktigt grönt så jag hämtade en tandborste och skurade med den, pust. 
(null)

Sen ska det skrapas och målas med. Vi har ju inte hunnit med så mycket här hemma eftersom renoveringen av lägenheten tar mycket tid. 
Några kvällsbilder härifrån Bankeryd. 
(null)

(null)

(null)

Sov gott allihop 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0