Tapetsering

Efter frukosten åkte vi till lägenheten. Tim och Amanda var också där. 
Bosse & Tim blandade betong och gjöt på ett par ställen medan jag och Amanda tapetserade. 
Tim hade ett kundmöte vid halv tre i Bankeryd så vi åkte hem innan det. Amanda stannade kvar och spacklade samt målade fönster. 
Det blev en kopp kaffe & en macka innan Stephie och jag gick ut och red. S red i och för sig båda hästarna idag & jag gick med den som inte reds. 
(null)

Båda hästarna fick bada efteråt, det var varmt och kvavt i ridhuset. 
Karin och Maggi kom förbi en snabbsväng & lämnade av lite staketstolpar. Dom har flyttat sina hästar till ett annat stall & behöver inga egna stolpar längre. 
Jag lagade mat till Tim & Amanda på kvällen, dom var hemma strax före nio. Tycker synd om dom att stå & laga mat så sent. Tim hade dessutom mer jobb att göra hemifrån sen. 
Nu har pållarna fått sitt natthö & alla sover här inne. 
(null)

(null)

Dags för mig med att sätta på min ljudbok och somna till den. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0