Mors Dag

Det största & absolut bästa i mitt liv var att bli mamma till Stephie och Tim ❤️
Ni är det finaste jag har och jag älskar er hur mycket som helst! ❤️
(null)

Efter frukosten gick vi ut med Wilda & jag passade på att plantera blommorna jag köpte igår på torget. 
(null)

Vid halv elva åkte vi till lägenheten. Dagen till ära fick jag ett rysligt jobb att göra. Häromdagen sprutade vi på byggskum för att fylla ut lite håligheter vid en kapad betongvägg. Idag blev det min uppgift att skära bort det som stack ut liksom. 
(null)
Vet ni hur mycket man ryser av att skära i detta (typ som frigolit) Det är vidrigt, tycker jag i alla fall! 😅
Nåja, det var bara att sätta igång och om någon undrar så ja, man vänjer sig. Efter ca 30 minuter rös jag inte längre, haha
Amanda fortsatte att spackla och Tim & Bosse satte upp gipsskivor bland annat. 
(null)

Vi åkte hem vid fyra tiden och då hade Stephie och Danne maten klar (igen!) Dom hade gjort jättegott med grillspett & bakpotatis. 
(null)

(null)
Jättegod tårta fick vi också, mums 😋 
Tusen Tack för en kanonmiddag! 
Jag fick också fina blommor, trisslotter, en pikétröja och bodylotion. Tim hade köpt ett kort också som var mitt i prick om man säger så. Jag får fota det imorgon. 
(null)

(null)
Efter maten spelade vi 6-manna canasta.   Stephie, Amanda och Tim vann idag. 
Wilda fick gå ut en stund till på kvällen. Hon var jättebusig och for runt på gräsmattan en lång stund. 
(null)
(null)


(null)

Ni får en solnedgångsbild till, eller ett par! 
(null)

(null)

Tack för en härlig dag! Hoppas ni också har haft en bra dag i solen. 
Sov gott allihop 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0