Träningsbänk

Jag gick upp klockan åtta, S&D hade tagit hand om hästarna så jag behövde inte gå ut.  

Det var förvarnat om en massa snö här idag men kom bara jättelite, tack & lov!
Men det var läge att klättra upp på vinden på uthuset och ta ner snöskyfflarna så att dom är på plats när det är dags. 
Däruppe låg också Tims gamla träningsbänk som jag tog in. 
(null)
Här ska tränas! 
Efter kaffet åkte vi till apoteket och Ica. Vi passade också på att ta en promenad runt Attarpsdammen. Det var iskallt, vi har haft -5 till -8 grader idag. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Stackars änder som måste vinterbada. 
Jag lagade kasslergratäng med broccoli och ris till middag. 
(null)
Solen visade sig lite grann på eftermiddagen. 
Jag väntade med att rida till Stephie kom. Vi gick till ridhuset vid halv sex. Det var flera andra där & red så Stephie kunde inte longera Jonie på en jättelång stund. Hon gick med honom & hjälpte mig under tiden. Fokus låg på arbetspiruetterna. 
När jag hade ridit klart kunde S äntligen lina Jonie lite & sen rida en stund. 
Nu är det sovdags 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0