Beställt blommor

B åkte iväg & lunchade med en gammal vän, medan jag tog en pw. 
Jag hade ett mål med promenaden, det var Backamo Handelsträdgård. 
Jag skulle beställa blommor till vår kusins begravning från oss tre systrar med respektive. 
Kerstin vill bara ha dom absolut närmaste med på begravningen så vi åker inte upp. 
Jag visste vilken kyrka och vilken dag det skulle vara men inte vilken tid. Trodde kanske att blomsterhandeln kunde söka på det….       Men det gick inte. 
Jag fick gå ut och ringa upp kusin Lena. Det var trevligt att prata med henne igen. 
Hon visste tiden så jag kunde gå in och göra klart beställningen. 
Jag fortsatte sen min pw och gick bland annat runt Attarpsdammen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Solen sken faktiskt en stund idag med. 
Jag hade rester kvar från igår som jag värmde när jag kom hem. 
Efter maten tog jag fram dammsugaren och städade där nere. Jag tog ett varv inne på Tims rum också. Det är mycket grejer kvar där fortfarande, men jag tänkte ställa fram cross trainern i alla fall så att jag kan träna lite när mörkret och regnet faller. 
Jag väntade med att rida tills Stephie slutade jobbet. Hon kom direkt till ridhuset & idag fokuserade vi på galopppiruetter, eller arbetspiruetter ska jag nog säga. 
Vi gjorde varsin varm macka till kvällsmat & nu ska jag gå ut i stallet och göra kvällssysslorna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0