Foder- eller sockelkloss

Idag har vi varit i lägenheten hela dagen. 
Vi åkte först till Beijer bygg och köpte fler taklister. Tim var också med hela tiden, han jobbade (på Bjurfors) ett par timmar på morgonen och ett par timmar på kvällen. 
Bosse & Tim fortsatte med lister och socklar i köket medan jag tillverkade klossar till dörrfodren. 
(null)

(null)

Så jag har slipat och målat nästan hela dagen. 
Jag körde hem mitt på dagen och lunchade hästarna och hämtade släpkärran plus ett par andra grejer som vi behövde. 
En såg fick åka med hem idag, den är färdiganvänd. 
(null)

Sigge fick en vilodag för det var nödvändigt att dammsuga huset och tvätta lite kläder. 
Dags för sängen 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0