Heldag i lägenheten

Kylan är här 
(null)

Jag åt frukost snabbt och gick ut och red sen.  Det var soligt och fint men kallt. Jackan har plockats fram för det räcker inte med fleecetröja och väst längre. 
Sigge stod & njöt i solen när jag kom för att hämta honom. 
(null)

Ridningen gick ganska bra & vi gick ut en liten sväng efter. 
(null)

Jag skyndade mig och bytte om sen & så åkte vi till lägenheten. 
Vi kör så mycket vi orkar nu och hoppas att dom kan flytta in i helgen. 
Ett litet avbrott för att ta in hästarna blev det vid halv fyra sen åkte vi tillbaka och kom inte hem förrän efter nio ikväll. 
Det är fortfarande en del kvar att göra men det går framåt. 
(null)

(null)

Det blir en ny jobbdag där imorgon. Vi har bilen full med skräp också som jag ska åka till sortergården med. 
Nu har vi duschat och ätit toast alla fyra och ska gå och sova. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0