Inflyttningsklart!

Äntligen! 
Så skönt att sätta sig i soffan ikväll och veta att Tim & Amandas lägenhet till slut är färdig för inflytt. 
Jag red före frukosten idag igen. Tänkte rida ut men älgjakten pågår och om jag går på vägarna så måste jag passera kossor och det gillar ju inte Sigge. Så det fick bli ridhuset. 
Vi åkte till Biltema först för det fattades ett eluttag. Jag målade klart listerna och började sen röja bort golvpappret & allt annat skräp. 
(null)

(null)
Bilen blev fullastad med skräp som vi körde till sortergården innan vi åkte hem och tog in hästarna och lagade lite mat. 
Vi åt snabbt & åkte sen tillbaka till lägenheten och började städa. Amanda kom efter jobbet & städade köket medan jag putsade fönster m.m
(null)

(null)
Tim kom något senare och skruvade upp dörrar på garderoberna bland annat. 
Imorgon kör vi flyttlasset! 
Så roligt! 
När jag kom hem och skulle nattfodra hade Sigge inte bajsat…
Så nu ska jag gå ut igen och titta till honom och hoppas verkligen att det inte är kolik på gång. 
Håll tummarna 
Sov gott
Kram ❤️
Ps Det var lugnt i stallet. Två bajshögar = ingen kolik, tack & lov!!
God Natt 😘❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0