Något ovilligt och Listigt

Jag drog på ridkläderna efter frukosten igen. 
Ridhuset var nyharvat vilket är väldigt skönt att rida på. 
Sigge var inte helt med på noterna idag, det mesta funkade bra men jag fick kämpa en hel del med höger galoppen. Han vill gärna vara för rak & löser som vanligt problemet med att försöka springa ifrån det. 
Vi enades till slut i alla fall & gick nöjda hem. 
(null)

Vi åt en taco var till kaffet för att orka renovera under eftermiddagen. 
Vi fortsatte med listerna, taklister tills dom var slut, sen var det lite täckskivor som skulle upp i köket. 
(null)

(null)

Fortsättning följer imorgon. 
Vi "var tvungna" att åka hem strax efter fem för Bosse skulle köra två bilar till "vinterförvaringen" 
Stephie kom lagom när vi kom hem och var snäll & åkte med & körde en bil. Så iväg med tre bilar & bara en med hem. Stephie och jag PW:ade hem i det lite kyliga vädret. 
(null)

Vi fixade lite i stallet och krattade en hel del löv innan hon åkte hem till sig. 
Nu har jag just druckit upp mitt te med magnesiumpulver i. Inte det godaste jag smakat men det går ner, skönt att slippa kramp på nätterna och extraslagen på hjärtat. 
Hästarna ska få natthö nu och sen blir det duschen och sängen för mig. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0