Sista dagen på JHS Elmia & Vintertid

Inatt ställde vi tillbaka klockan en timme. Dags för vintertid, tyvärr! 
För det mesta kan man ju åtminstone glädja sig åt en extra sovtimme den aktuella natten. Men jag som låg vaken mellan halv två & halv sex tyckte inte det var så kul med en extra lång natt..
Jag sov några timmar på morgonen i alla fall. 
Stephie kom när vi båda var klara & så åkte vi till Elmia igen. 
Vi började på mässan där Stephie beställde nya ridstövlar av Skara hästsport. 
Sen tittade vi på 4, 5 & 6-årsfinalerna. 
(null)

Många fina hästar! 
När vi kom hem säckade jag ihop i soffan. Både trött & hungrig. Det var svindyrt att äta något inne på Elmia. 
Jag tog en power nap först & värmde en fajitakyckling i pitabröd sen. 
Piggare blev jag inte…
Ska natta hästarna nu och gå & sova (förhoppningsvis) 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0