Sol & +17

Det var bara fem plusgrader i morse men det blev snabbt riktigt varmt och skönt. 
Jag red efter frukosten igen. Idag var vi inte lika överens hästen och jag, Sigge tyckte att det var dags att träna för ett löp på Jägersro eller något. 
Full fart, galopp med icke fungerande bromsar. Tur att vi var i ridhuset & vi blev mer "sams" när han hade fått springa av sig lite. 
Det kändes bra på slutet i alla fall.
Kjell kom förbi & han & B stack iväg på årets troligen sista MC-tur. 
Jag bestämde mig för att ta en lång pw. Försökte få sällskap men det gick inte så jag gick själv. Och ärligt väder, sol och med bara t-shirt på gick jag 15 kilometer. Skönt. 
Jag sprang bitvis, har inte sprungit sen jag blev trampad, det kändes helt ok. 
(null)

(null)
Utsikt mot Huskvarna 
(null)
Nere vid Jungfruviken, en liten badplats. 
(null)

(null)
Ungdjuren njöt också i solen 
(null)Ridvägen "avstängd " 
Jag gjorde stuvade makaroner till mig själv när jag kom hem, så gott! 
Halv sex åkte vi till lägenheten där vi mötte Tim. Nu är dusch & toalett klara plus vatten inkopplat i köket med. 
(null)

Vi fortsatte med listerna, inte så lätt att få till alla taklister runt betongstolpar & så. Men fint blir det! 
Tim köpte med pizza till oss på vägen hem. 
Nu är det sovdags, ikväll är jag jättetrött. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0