Sol, tomten och räkbomb

Idag pratade Wilda med tomten. Jag tror att hon berättade vad hon önskar sig i julklapp. 
Gissar att hon sa Räkor, inslagna i fint papper med glittrigt snöre. Det är nog dom sakerna hon gillar mest! 
(null)

Vi åkte iväg sen & gjorde ett par ärenden. Jag behövde köpa magnesium och Msm till Sigge. Det blev också en säck morötter från Granngården plus en ny skurhink med mopp till mig från Biltema. 
Vi åt fish & chips när vi kom hem & sen gick jag direkt ut i stallet. S kom också & följde med på en promenad runt Målskog-Rickarp. 
(null)

(null)
Det var soligt & fint men samtidigt blåsigt & ganska kallt. 
Stephie åkte vidare till Mickan sen. Där skulle hon rida och sen var dom (hon och Danne) bjudna på middag efteråt. 
Jag tog en pw/ joggrunda. Jag bestämde mig för att fota solnedgången ifrån utsikten ovanför Labbarp. Tittade på klockan och gissade att jag skulle hinna gå den längre vägen dit. 
(null)

(null)
Fina höstträd. 
Jag hann upp på toppen ovanför Labbarp lagom för att se solen gå ner. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så fint tycker jag.
På kvällen åt vi varsin räkbomb, notera dom extra räkorna på Bosses tallrik. Vem är dom till tror ni? 
Vår katt är nog ganska bortskämd… men vad gör det??!
Nu är hon mätt och nöjd & ligger bredvid mig här i soffan. 
(null)

Det är månsken över Kolaryd ikväll 
(null)


Sov gott 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0